.
Ultima vanzare: masina care statea prin garaj, nefolosita. Si ea, pusa la punct, cap coada!
Cumparatoarea a venit, intr-o decapotabila care, nu arata prea bine, oricum. Palarioara pe cap, ochelari de soare, rochita, feminitate, parfum, tot arsenalul.
Domnul care o insotea, a venit ca sa se uite, sa verifice masina.
Boemi amandoi, niciunul de meserie ca sa evalueze pe bune o masina.
Domnul a inceput cu punctele slabe, ca a fost vopsita, deci a fost busita (a fost masina luata la mana a doua de mine si existau deja diferente de culoare, de cand am luat-o eu initial, plus 2 accidentari personale, la bara si pe lateral)
Toata negocierea a fost pusa pe… ai ghicit: punctele slabe ale masinii.
Nu conta ca a fost imbunatatita, butelie de gaz, revizie la zi, ITP, curata bec si impecabila tapiteria, nu s-a fumat in ea, 4×4, etc.
In fine, a cumparat masina si a trimis pe un angajat al sau sa o ia din garaj.
Buuun…. Alta duda la preluarea masinii…
”Vai doamna, dar cauciucurile astea de iarna sunt cam tocite, nu sunt noi!”
Sunt cu jenti cu tot, ii raspund, 4, echilibrate si de iarna, inca le mai poate folosi vreo 2 ierni. Sunt cadou dar, daca nu le doriti nu e problema, le vand pe OLX.
Cand a auzit ca sunt cadou, si-a revizuit atitudinea si brusc, nu mai erau ”vechi”.
**************
Zugravesc
Ma rog, intre altele, abia am acces la laptop, salteaua de yoga e un vis frumos si mai mult ca oricand, sufar ca nu pot face yoga.
De 3 saptamani!!!! Ma simt intepenita, mobilele ridicate mi-au adus dureri de coloana.
Imi vreau viata inapoi! :-)))))))
Inapoi la povestea cu procesul de cumparare
Si pentru ca sunt cam legata de maini si picioare, pierd vremea, cand nu vopsesc usi ca sa nu stau degeaba :-p
Sau ma uit la emisiunea favorita a lui Catalin: Wheeler Dealers.
Soc!!!!!!
Soc!
Soc!
Tipul care cumpara masini ma lasa cu gura cascata! Atunci realizez ca noi nu stim sa cumparam!
Omul ia o masina, o testeaza, se intoarce la vanzator, incepe cu CE II PLACE la masina, insira tot ce ii place si apoi spune ca ar mai trebui intervenit la x,y,z.
NU zice ca, vai dar ce murdara e tapiseria sau se aude zgomot sau curge uleiul!
Nuuuuu!
E super destept ce face si de bun simt!
Pentru ca atunci cand, pui onest accent pe ce iti place, ca doar la naiba, d-aia vrei sa cumperi masina aia si nu alta, vanzatorul e mai dispus la negociere.
Si n-o face cu scarba! Pentru ca simte ca ii apreciezi produsul.
Pentru ca nu-i arunci in ochi ce nu-ti place sau punctele minus, ci ceea ce-ti place.
Logic! Dăăăă!
Serios uita-te la emisiunea asta, pentru ca e un manual despre ”asa da” la capitolul cum sa cumperi cu pret bun si sa ii faci placere vanzatorului sa iti dea obiectul dorit.
Tine minte un lucru: TOTUL se negociaza !
Atunci cand vrei sa cumperi un curs, in cazul nostru ca nisa, in loc sa pui accent pe ce nu iti face placere, sau ti se pare tie ca e un minus, incearca sa vezi ce e valoros.
Nu de putine ori mi s-a spus: cursul tau e scump!
Normal ca-i scump, pentru ca e un curs de calificare internationala, daca e curs de instructori!
Iar daca e vorba despre cursul de marketing si de business, atunci ia in calcul ca am bananit vreo 10 ani si am cheltuit zeci de mii de euro ca sa invat sa scriu, sa comunic, sa filmez, sa imi dau seama de hibele personale in business, marketing, vanzari, etc.
Cui nu-i plac shortcut-urile?
As fi dat nu 1500, ci 3000 eur ca sa invat de la cineva cap-coada, TOT ce am nevoie pentru afacerea mea in yoga.
Daca esti deja instructor de yoga, ce parere ai avea sa ne vedem in fiecare saptamana, live-online, incepand cu decembrie si sa lucram la afacerea ta in yoga, timp de 3 luni, intensiv?
Incep cu un grup nou si mai am cateva locuri disponibile.
Uite ce vom face in acest super intensiv curs:
- yoga si businessul incompatibile?
- anotimpurile economice
- intelegi ca esti o forta a naturii? un miracol? de ce sa traiesti si sa faci mai putin decat ai capacitatea naturala?
- corelatii inteligente si logice intre karma si latura de business pe care o desfasori in domeniul yoga sau coaching-ului
- de ce ne temem de schimbare?
- impactul subconstientului si felul in care acesta lucreaza in relatia cu clientii tai dar si cu latura de business.
- corelarea meridianelor energetice din Yin Yoga, doshele din Ayurveda, Chakrele, tehnicile de pranayama, meditatiile specifice, Nidra suportive si congruente cu scopul tau
- te folosesti de RAS (sistemul de activare reticulara) si lucrul cu subconstientul pentru ceea ce doresti
- fii ceea ce iti e menit sa fii, nu mai putin! ex practic
- ai grija ce-ti doresti! Stabileste ecologia dorintelor tale!
- nu incalca liberul arbitru al nimanui, pentru a nu te incarca karmic
- cultiva bunatatea si compasiunea: ex de vizualizare
- adaptabilitatea este o calitate necesara in volatilitatea pietei
- descopera motivatia sau DE CE-ul tau, ca si componenta de baza in ceea ce construiesti
- modelarea componentei emotionale in relatia cu clientii tai
- schimba sintagma neproductiva ”mi-e rusine sa vand”
- de ce te blocheaza perfectionismul si care e varianta optima care te ajuta sa cresti rapid?
- scalarea produselor si surse de venituri adiacente
- deviceuri pentru desfasurarea activitatii online
- platforma de streaming pentru desfasurarea activitatii online
- cine esti atunci cand te uiti in oglinda? Fisa de lucru: calitati si defecte personale
- depaseste teama de a te filma
- afilierile de marketing, cea mai usoara cale de a face bani, cu efort minim
- un moment de claritate: fisa de lucru
- marketing si promovare
- despre brand si construirea lui
- puterea vulnerabilitatii
- totul se intampla pentru tine nu doar ti se intampla. Vulnerabilitatea si clientul ideal
- definirea si construirea clientului tau ideal, caruia urmeaza sa te adresezi cu serviciile si produsele tale prin mesajul si povestea ta
- construirea unui material-magnet care sa te ajute sa aduni primii tai clienti in lista de email marketing
- conceperea unui plan editorial inteligent si sustenabil, pentru atragerea clientului tau ideal
- folosirea platformelor de social media pentru a ajunge la cat mai multe persoane cu mesajul si produsul tau
- template-uri email si postari
- cum obtii testimoniale de la clientii multumiti?
- cum folosesti tesimonialele pentru a putea vinde produsele tale?
Cum ti se pare acest curs?
Hai sa stam de vorba daca esti deja instructor si vrei sa faci un business din yoga! https://calendly.com/edu_purna/intalnire
Namaste!
Dana