Un site dragut, nu va vinde pentru tine!

Stii care e una dintre greselile majore pe care le fac instructorii de yoga?

Te las sa te gandesti un pic

Nu citi mai departe si noteaza-ti undeva ce consideri tu ca fac altii gresit, de nu ajung la clientii lor, sau la mai multi oameni pe nisa lor.
.
.
.
.
.
Ei bine, multi nu au invatat cum sa comunice clar mesajul lor.
Cu ce se ocupa concret.

Bine, stiu… sunt instructori yoga si predau yoga.

Asta e simplu ca buna ziua si se vede de la o posta.

Dar

Clientii potentiali sunt confuzi in ceea ce priveste oferta ta, daca nu o spui clar.

Nu inteleg cu ce ii poti ajuta tu concret, prin ceea ce faci.
Ce beneficii au din practica cu tine, mai concret.
Si asa parasesc comunitatea pe care te-ai straduit sa o construiesti in timp.


Ai nevoie sa construiesti un brand si oamenii sa te stie in ceea ce esti cea mai buna!


Postarile tale trebuie sa fie aliniate cu brandul tau, cel pe care il construiesti sau il ai deja.
Iar mesajul sa fie simplu, direct.
Exista cativa pasi pentru a face aceasta si voi reveni intr-un email viitor.

Ai vazut vreodata siteuri frumoase dar care sa nu fie prietenoase sau sa nu iti ofere facilitatea de a cumpara online (e doar un exemplu)?

Sa zicem ca vrei sa cumperi un abonament. Cauti si cauti si nu gasesti niciun buton care sa te duca catre produsele oferite.
Nimic mai enervant si frustrant, mai ales daca vrei sa faci un cadou de Sarbatori!

Cu cat mai simplu si mai usor, cu atat mai mari sunt vanzarile.
Cu cat mai multe clickuri, cu atat mai multe nereusite in vanzare.

Si sa stii ca nu am auzit vreodata ca o firma sa falimenteze ca a avut prea multe vanzari!

Sunt bune vanzarile?
Normal!

Poti investi mai mult in echipamente, in cunoasterea ta: carti, cursuri, ateliere, etc


Multi dintre cei cu care lucrez au aceasta problema, a customizarii clare a mesajului lor catre potentialii lor clienti.

Poti spune o poveste din viata ta, o intamplare petrecuta si din care ai invatat ceva nou sau, care te-a facut sa schimbi ceva neproductiv si nefunctional.

Ceva din care, sa aiba de invatat clientii tai actuali sau potentiali.

Pentru ca fiecare din noi cauta sa isi imbunatateasca viata, in multiple directii. Si toti cautam inspiratie la cei din jur care au reusit acolo unde noi cautam raspunsuri si solutii.

Asta e rolul tau de ghid.

Vrei sa iti arat o formula a succesului in a scrie?

Hai la treaba!


Cum sa scrii ca sa ai impact?
Atunci cand scrii sau comunici, nu uita ca mesajul tau trebuie sa atraga atentia si nu sa se piarda in zgomotul si noianul miilor de mesaje ale pietei de profil.


Asociaza ideea aceasta cu radioul cand conduci.

Cu atentia la drum si la sofat, la un moment dat, iti dai seama ca ceea ce se deruleaza pe postul pe care il asculti, te deranjeaza si irita.

Poate mai si claxoneaza lumea iritata pe strada, aflata in blocaj de trafic, poate nici nu stii bine drumul si acum si radioul asta…

Dar daca realizezi ca nu iti place si de fapt, nu te obliga nimeni sa pastrezi postul de radio pe care il poti schimba oricand, ruland o muzica placuta urechilor, parca si stresul drumului respectiv scade.

Cam asa si cu mesajele tale. La fel si cu povestea ta.
Ajunge la urechile cui trebuie, fiind balsam si inspiratie, nu iritare.

Prin urmare, e super fain sa inveti a-ti genera mesajele si povestea, integrand si asimiland mesajul tau.

Hai s-o luam pe pasi!



Pasul 1. Pastreaza mesajul tau cat mai simplu!


Ia in considerare ca cititorii tai consuma timp, energie, ca sa citeasca mesajele tale.
Iar timpul este valoros pentru toti.
Clientii tai platesc cu timpul lor liber sa te citeasca pe tine!

Pasul 2. Concepe un mesaj relevant pentru nisa ta

Tot ceea ce comunicam catre clienti sau potentialii clienti, trebuie sa fie aliniat cu serviciile si produsele pe care le oferim.

Cu atat mai mult daca te afli la inceput.

Poti sa ai mai multe micronise? Da, dar nu de la inceput!

E suficient ca ai de lucru pana peste urechi vreo 2 ani, pana cresti si stabilizezi totul.

Evident, in timpul asta poti concepe o scalare a produselor tale 

Daca ceea ce comunici nu explica clar cristal, in ce fel ajuta yoga pe care o predai in domeniul fizic, energetic, emotional mental si/sau spiritual, pierzi o legatura importanta cu oamenii si generezi confuzie.

Mesajul nu va fi relevant, nu vor fi interesati si nu te vor mai urmari.


Pasul 3. Repeta mesajul tau la nesfarsit

Crezi cumva ca ai scris o postare si toti cei care te urmaresc au citit-o?

Gandeste-te ca nici tu nu ai citit toate emailurile sau postarile mele pe social media.
Fie din lipsa de timp, urgente, vacante sau pur si simplu pentru ca nu le-ai vazut si s-au pierdut prin inbox, in sirul de mesaje primite.

Nu poti avea pretentia ca toata lumea sa citeasca ce scrii.
Dar, repetand mesajul tau, in forme diferite, automat va ajunge la urechile celor care te urmaresc, mai devreme sua mai tarziu.


Tot ce ai de facut, e sa postezi constant si sa nu uiti ca, constanta bate genialitatea.

Fa-ti un plan editorial si tine-te de el.
Apropo, te intereseaza cum sa iti concepi un plan editorial?
Scrie-mi si il vei avea la dispozitie.

De ce ar mai fi util sa scrii constant pentru nisa ta?

Pentru ca atat timp cat iti tii aproape comunitatea si urmaritorii, vei cheltui mai putin pe promovarea in social media!

Si ai si toate sansele ca sa iti creasca organic comunitatea, pentru ca toate platformele social media te ”imping in fata” daca postezi constant si oamenii reactioneaza la ce urci pe platformele lor.

**********************************************************

Nu uita ca din decembrie pregatesc un curs interactiv cu intalniri live saptamanale pentru a-ti deschide propria afacere in yoga.

Lucram impreuna intensiv, vreme de aprox 3 luni.
Te-ai hotarat sa vii si tu?
Click aici sa stam de vorba gratuit si sa vedem daca ti se potriveste programul meu

Zi cu soare in suflet si speranta sa ai!
Dana

Scrie parerea ta

Adresa de email nu va fi publica. Campurile obligatorii sunt marcate*

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}