Nu pune banii inainte de asta!!!

De curand, cineva imi spunea ca, una din temerile sale este ca nu stie cat ar putea castiga predand yoga.

Este cea mai gresita abordare!!!!!


Niciodata nu pornesti cu ideea castigului! NICIODATA!


E important ce iti spun, asa ca, citeste cu atentie, chiar si ce mai multe ori, daca consideri util.

Putini stiu ceea ce urmeaza sa iti zic, dar care i-ar ajuta infinit.

Asa ca, ia o foaie de hartie sau o agenda si raspunde scris, la urmatoarele intrebari:
Ce poti face TU pentru potentialii tai clienti?
Cu ce ii poti TU ajuta?

Si tu, si eu, o stim visceral: nu ne place sa ni se vanda, dar ne place sa cumparam.

Unul din mentorii mei pe marketing, Scott Harris, povestea la Business Mastery-ul lui Tony Robbins ca, atunci cand a decis sa mearga in vacanta la Pol, a gasit zeci si sute de oferte.

Toti vindeau!!!!

Si asta i-a generat o reactie de respingere.

Deci: stia ca vrea in concediu la Pol, stia ca vrea sa fie o experienta de neuitat, DAR, toti aruncau cu oferte de vanzare…si atat… ­čÖü


Ghici cine a castigat?


A gasit o firma de turism, care EXPLICA de-a fir a par, ce echipament sa iti iei, cum sa te pregatesti, ce ar trebui sa faci ca si pregatire INAINTE de a pleca in acea calatorie, etc.

Abia la final, descrie pas cu pas, felul cum va decurge acea calatorie. La final, dupa ce a castigat atentia lui Scott si i-a dat informatie de calitate, a cumparat de la acestia din urma.

Nimic surprinzator, asa-i?

Revenind acum la yoga noastra, uite, iti mai dau o tema de cercetare: cauta in diversele grupuri de profil, yoga, parcurge postarile.

99% doar arunca cu oferte de vanzare si atat. De fiecare data!

Am dreptate?

Cine sunt acei instructori, cum te pot ajuta pe tine, persoana care citeste si poate ar vrea sa faca pasul, ce fel de yoga practica, sunt restrictii, cum relationeaza cu practicantii lor, ce fel de articole posteaza pe blogul lor (daca au), ce continut de calitate (clase, meditatii sau programe gratuite) pun la dispozitie?


Si atunci te intrebi: cum vor reusi sa ajunga la clientii lor ideali?

De fapt, cine sunt clientii lor ideali si cum ii pot ajuta?


Nu stim… e o taina…

Indiferent cand sau daca vei deveni instructor yoga (eu sper ca da), raspunde inainte de orice la intrebarea:


Ce pot face eu pentru clientul meu ideal?


Daca iti raspunzi sincer si apoi faci exact ca acea agentie de turism a lui Scott Harris, vei atrage oamenii care au nevoie de serviciile tale.

Si apoi va urma si monetizarea. Niciodata invers…

Imi doresc sa fie o lectie importanta si utila pentru tine, pe care sa nu o uiti niciodata si, daca stii cu adevarat ca yoga este pasiunea ta si vrei sa faci un curs de formare pe online, hai sa stam de vorba!

Da-mi de veste! Scrie-mi pe mail si hai sa stabilim o intalnire de consultatie GRATUITA, ca sa ne cunoastem si sa stam de vorba!


Namaste,
Dana, cea care a b─ân─ân─âit mai bine de 11 ani si care a cheltuit peste 45.000 eur numai in cursuri de marketing, business si yoga…

Scrie parerea ta

Adresa de email nu va fi publica. Campurile obligatorii sunt marcate*

Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}