Nu lăsati ocupațiile inutile să vă deranjeze afacerea – prioritizați-vă sarcinile și distrugeți distragerile.
Esti ocupat , si nu ajungi nicăieri. Ce faci greșit?
Antreprenorii spun că rămânerea concentrată este o provocare imensă. Prin urmare, este esențial să aveți un plan permanent care să vă mențină pe cont propriu, o schiță scrisă care rămâne la îndemână și spune ce intenționați să faceți în fiecare zi.
Te-ai lăsat la o oră în fiecare duminică noapte pentru a-ti stabili săptămâna viitoare. Ce să te concentrezi pe primul lucru luni? Apoi, până marți, și așa mai departe. Cu cine te adresez și de ce? Care sunt prioritățile tale de vârf – nu mai mult de trei – pentru săptămână și ce activități te pot distrage? Cu cât este mai detaliat calendarul tau, cu atât esti mai pregătit și mai concentrat. Combinând prioritățile tale cu cuvintele te concentrează în mod mental.
În ciuda acestui fapt, distragerile pot încă să te deranjeze. Adesea te găsesti tras în prea multe direcții – reacționezi la apelurile telefonice, la e-mail și la alte lucruri care apar. Metoda de triaj dedesubt – atingând lucrurile doar o singură dată și apoi mișcându-te, te împiedică să fii copleșit.
1. Faceți imediat.
Dacă o sarcină alimentează prioritățile tale, timpul tau este justificat.
2.Delega.
Cineva poate și ar trebui să facă asta pentru a-ti salva timpul. Chiar și proprietarii de micro-întreprinderi pot beneficia de un stagiu.
3.Cadere brusca
Uneori te intrebi : ”Va face aceasta afacere bani pentru mine chiar acum sau oricand in viitor? Îmi îndeplinesc prioritățile mele actuale?” Dacă răspunsul este „nu”, inlatur-o.
4. Amâna.
Este posibil ca unele elemente să facă apel, dar nu sunt prioritizate la timp. Amana-le la un moment mai convenabil.
Jenn Lee, un antrenor de afaceri de mici dimensiuni din Orlando, Florida, spune că cea mai mare scurgere de timp implică zeci de mini-proiecte în fiecare săptămână. „Îi încercam să le storc in timp ce-mi trimitea mesaje telefonice, e-mailuri și postări pe Facebook, dar erau zile când mi-aș fi părăsit biroul fără sa îndeplinesc nimic. Ceva trebuie să se schimbe”.
Un aspect al afacerii lui Lee a fost încercarea de a ajuta clienții care, din orice motiv, nu au putut fi ajutați. Un client „nu a făcut niciodată ceea ce l-am sfătuit să facă”, spune el. „Ca antrenor, o bună parte din ceea ce mă conduce este că antreprenorii reușesc să obțină claritate și îndrumare de la mine. Dar când lucrez cu cineva care nu avansează, mă înnebunește”.
În cele din urmă Lee a spus clientului că nu mai poate lucra cu el. „De atunci, sunt foarte atent cu cine lucrez”, spune el. „Înainte de a-mi lua clienții, cer o serie de întrebări principale. Răspunsurile lor mă ajută să văd dacă îmi place să lucrez cu ei. Lucrul cu clientul potrivit mai economisește timp, iar timpul este tot ceea ce avem nevoie pentru a reuși. ”
sursa: http://www.success.com/article/organize-your-to-do-list-into-these-4-categories
0 comments